Rezultate solide în magazine și online
IKEA România a încheiat anul fiscal 2025 (1 septembrie 2024 – 31 august 2025) cu o creștere de 8,6% a vânzărilor totale și o cifră de afaceri de 1,539 miliarde de lei. Compania a vândut peste 43,9 milioane de produse și a atras 6,2 milioane de vizitatori în cele două magazine din București. Platforma online a depășit 37 de milioane de vizite și 414.000 de comenzi.
„Într-un an marcat de creșterea costului vieții și incertitudini economice, ne-am concentrat pe menținerea prețurilor accesibile și pe îmbunătățirea experienței clienților. Am redus prețurile unor produse fără a compromite calitatea și am investit în servicii digitale și în punctele noastre de întâlnire cu clienții”, a declarat Vincent Devloo, Area Retail Manager IKEA SEE (România, Croația, Serbia, Slovenia, Ucraina).
Citește și: Retailerul olandez Action accelerează extinderea în România: două noi magazine la Oradea și Arad
Produse preferate și inițiative locale
Mobilierul a reprezentat 66% din totalul vânzărilor, iar accesoriile de casă 34%. Printre cele mai populare game s-au numărat PAX, HEMNES, KOMPLEMENT și BRIMNES, apreciate pentru designul funcțional și posibilitățile de personalizare. În categoria accesoriilor, textilele DVALA și NATTJASMIN s-au vândut cel mai bine, iar farfuria OFTAST 25 a depășit un milion de unități.
În 2025, IKEA a inaugurat primul Studio de planificare și comandă din București, oferind clienților sprijin personalizat în proiectarea spațiilor de locuit.
La nivelul grupului Ingka, IKEA Retail a raportat vânzări de 39 miliarde de euro, cu o creștere de 1,6% a volumelor și o ușoară scădere de 1,6% a valorii totale comparativ cu anul fiscal anterior.
Sursa foto: IKEA


