Brico Depot, oficial în ecosistemul Altex
Altex România, liderul pieței de retail electro-IT, își extinde portofoliul de branduri prin includerea rețelei Brico Depot, care va participa în premieră la campania Black Friday din acest an.
Integrarea marchează o etapă importantă pentru consolidarea poziției grupului pe piața locală. În prezent, Brico Depot funcționează sub umbrela Altex România, alături de Altex și Media Galaxy, fiecare păstrând o strategie proprie.
„Grupul are trei branduri care împărtăşesc aceleaşi valori şi standarde de calitate. Nu vom uni magazinele, dar există locaţii unde toate sunt prezente în acelaşi complex“, a explicat Raul Filip, director adjunct la Altex România.
Citește și: Cris-Tim pregătește listarea la Bursa de Valori București și anunță un plan ambițios de investiții
Planuri de expansiune ambițioase
Grupul plănuiește deschiderea a 7-10 noi magazine Altex și Brico Depot în fiecare an, continuând strategia de extindere accelerată.
În 2024, Altex a raportat o cifră de afaceri de 7,7 miliarde lei, iar rețeaua Brico Depot a generat vânzări de 1,5 miliarde lei.
După consolidarea operațiunilor, Altex România ar putea deveni a doua companie antreprenorială din țară care depășește pragul de 10 miliarde lei (echivalentul a 2 miliarde de euro) cifră de afaceri pe o singură entitate fiscală.
Sursa foto: economica.net